Tantárgyak |
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
K. ó. |
Kr. |
|
Gordon főtárgy 1-3 |
2 ó Ko 8 kr |
2 ó Ko 8 kr |
2 ó Zsz 8 kr |
|
90 |
24 |
50 |
Korrpetíció 1-3 |
1 ó Aí 0 kr |
1 ó Aí 0 kr |
1 ó Aí 0 kr |
|
45 |
0 |
Kamarazene 1-3 |
1 ó Gy 3 kr |
1 ó Gy 3 kr |
1 ó Gy 3 kr |
|
45 |
9 |
Zenekar 1-3 |
4 ó Mi 1 kr |
4 ó Mi 1 kr |
4 ó Mi 1 kr |
|
180 |
3 |
Szakmódszertan 1-3 |
2 ó Ko 3 kr |
2 ó Ko 3 kr |
2 ó Ko 3 kr |
|
90 |
9 |
Iskolai gyakorlat |
|
|
4 ó Gy 3 kr |
|
60 |
3 |
Szabadon választott tárgyak |
|
|
|
|
|
2 |
A tanítás-tanulás fejlődéslélektani alapjai |
2 ó Ko 2 kr |
|
|
|
30 |
2 |
40 |
A nevelés céljai, feladatai |
2 ó Ko 2 kr |
|
|
|
30 |
2 |
A tanulás, tudás elméleti alapjai |
2 ó Ko 2 kr |
|
|
|
30 |
2 |
A nevelés-oktatás története és intézményei |
2 ó Ko 2 kr |
|
|
|
30 |
2 |
A szocializáció, a társas környezet pszichológiája |
|
2 ó Ko 2 kr |
|
|
30 |
2 |
A hatékony nevelés-oktatás feltételei |
|
2 ó Gy 2 kr |
|
|
30 |
2 |
Az oktatás szervezeti keretei, stratégiái, módszerei |
|
2 ó Ko 2 kr |
|
|
30 |
2 |
Tantervfejlesztés Vagy Pedagógiai értékelés |
|
2 ó Gy 2 kr |
|
|
30 |
2 |
Egyenlőtlenségek és méltányosság az oktatásban Vagy Sajátos nevelési igények, iskolai integráció |
|
2 ó Gy 2 kr |
|
|
30 |
2 |
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában |
|
2 ó Gy 2 kr |
|
|
30 |
2 |
A tanulók és tanulócsoportok megismerése |
|
|
2 ó Gy 2 kr |
|
30 |
2 |
Család és iskola |
|
|
2 ó Gy 2 kr |
|
30 |
2 |
Készség- és képességfejlesztés Vagy Információs-kommunikációs technológiák az oktatásban |
|
|
2 ó Gy 2 kr |
|
30 |
2 |
A tantervelmélet és a pedagógiai értékelés alapjai |
|
|
2 ó Ko 2 kr |
|
30 |
2 |
Az iskola a társadalomban |
|
|
2 ó Ko 2 kr |
|
30 |
2 |
Tanári szerep, tanári mesterség |
|
|
2 ó Ko 2 kr |
|
30 |
2 |
Szabadon választható tárgyak
|
|
|
|
|
60 |
3 |
Szakdolgozati szeminárium |
|
|
|
1ó Aí 0 kr |
15 |
0 |
Szakdolgozat |
|
|
|
|
|
5 |
ÖSZGY |
|
|
|
30 kr |
|
30 |
30 |
Tanítást kísérő szeminárium |
|
|
|
|
6 |
0 |
Összesen: |
18 / 23
|
22 / 27
|
26 / 30
|
1 / 0
|
1071 |
120 |
120 |