Tantárgyak | 1. | 2. | 3. | 4. | K. ó. | Kr. | |
Zongora főtárgy 1-3 | 2 ó Ko 8 kr | 2 ó Ko 8 kr | 2 ó Zsz 8 kr | 90 | 24 | 50 | |
Kamarazene 1-3 | 1 ó Gy 3 kr | 1 ó Gy 3 kr | 1 ó Gy 3 kr | 45 | 9 | ||
Kórus 1-3 | 4 ó Mi 1 kr | 4 ó Mi 1 kr | 4 ó Mi 1 kr | 180 | 3 | ||
Zongorakíséret-lapróljáték 1-3 | 1 ó Ai 0 kr | 1 ó Ai 0 kr | 1 ó Ai 0 kr | 45 | 0 | ||
Szakmódszertan 1-3 | 2 ó Ko 3 kr | 2 ó Ko 3 kr | 2 ó Ko 3 kr | 90 | 9 | ||
Iskolai gyakorlat | 4 ó Gy 3 kr | 60 | 3 | ||||
Szabadon választott tárgyak | 2 | ||||||
A tanítás-tanulás fejlődéslélektani alapjai | 2 ó Ko 2 kr | 30 | 2 | 40 | |||
A nevelés céljai, feladatai | 2 ó Ko 2 kr | 30 | 2 | ||||
A tanulás, tudás elméleti alapjai | 2 ó Ko 2 kr | 30 | 2 | ||||
A nevelés-oktatás története és intézményei | 2 ó Ko 2 kr | 30 | 2 | ||||
A szocializáció, a társas környezet pszichológiája | 2 ó Ko 2 kr | 30 | 2 | ||||
A hatékony nevelés-oktatás feltételei | 2 ó Gy 2 kr | 30 | 2 | ||||
Az oktatás szervezeti keretei, stratégiái, módszerei | 2 ó Ko 2 kr | 30 | 2 | ||||
Tantervfejlesztés Vagy Pedagógiai értékelés | 2 ó Gy 2 kr | 30 | 2 | ||||
Egyenlőtlenségek és méltányosság az oktatásban Vagy Sajátos nevelési igények, iskolai integráció | 2 ó Gy 2 kr | 30 | 2 | ||||
Kommunikáció és konfliktuskezelés az iskolában | 2 ó Gy 2 kr | 30 | 2 | ||||
A tanulók és tanulócsoportok megismerése | 2 ó Gy 2 kr | 30 | 2 | ||||
Család és iskola | 2 ó Gy 2 kr | 30 | 2 | ||||
Készség- és képességfejlesztés Vagy Információs-kommunikációs technológiák az oktatásban | 2 ó Gy 2 kr | 30 | 2 | ||||
A tantervelmélet és a pedagógiai értékelés alapjai | 2 ó Ko 2 kr | 30 | 2 | ||||
Az iskola a társadalomban | 2 ó Ko 2 kr | 30 | 2 | ||||
Tanári szerep, tanári mesterség | 2 ó Ko 2 kr | 30 | 2 | ||||
Szabadon választható tárgyak | 60 | 3 | |||||
Szakdolgozati szeminárium | 1ó Aí 0 kr | 15 | 0 | ||||
Szakdolgozat | 5 | ||||||
ÖSZGY | 30 kr | 30 | 30 | ||||
Tanítást kísérő szeminárium | 6 | 0 | |||||
Összesen: | 18 / 23 | 22 / 27 | 26 / 30 | 1 / 0 | 1071 | 120 | 120 |
|
|
|
|
|
|
|
|